沉默的魔術師

朝三暮四朝秦暮楚陽奉陰違居心叵測摧枯拉朽抱殘守缺沽名釣譽 以上皆為Hugo Lau的陰暗面 為防被虛偽的表面所蒙蔽 特設這本日記 披露此君脆弱的心靈 懇請各位看倌小心

My Photo
Name:
Location: Sheung Wan, Hong Kong

Emotional freedom addicted I am

Saturday, April 21, 2007

由朝做到喊,明天會更早

晨早腳痛,破例駛好日唔行路既阿爸落街買藥。
趕完落金鐘再趕去跑馬地兜轉頭返灣仔馬拉松跑events,一日做哂3日野。
畀人以冷言語問究竟搞咁耐個對個feature有咩understanding,忍住忍住,個天仲算藍。
本來完哂event就放監同新相識食飯,依家拿拿臨見大王問詳情。
簽張升職加人工既通告,睇返theo咩都無,好唔公平。
畀人以近乎羞辱的形式問一系列「你點解過左2日都唔知個topic資料」的問題十幾分鐘,忍唔住攤牌。好戲/氣到暈。
畀加勒比海曬黑哂既新朋友仔狂講夏天同膚色問題,白得快我想既。
最正係我仲鍾意既舊男友飛去紐西蘭搵條仔前問我會唔會掛住佢,我諗我係時候要寫寫日記。
聽日仲精彩…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home