沉默的魔術師

朝三暮四朝秦暮楚陽奉陰違居心叵測摧枯拉朽抱殘守缺沽名釣譽 以上皆為Hugo Lau的陰暗面 為防被虛偽的表面所蒙蔽 特設這本日記 披露此君脆弱的心靈 懇請各位看倌小心

My Photo
Name:
Location: Sheung Wan, Hong Kong

Emotional freedom addicted I am

Friday, March 11, 2005

今日終於無需要讓座比人
可以乖乖座住地鐵
去開始沉入別人的回憶中

終於都到左平假片假我都認到既地步
闊別已久既自修室
同同學仔共同溫習既時光
免費既雜誌
有時間真係要多多光臨

講天份
真係唔及上你呀bonnie
我唯有將勤補拙

ix40

dogvillie入面閱nicole kidman係我見過咁多個造型中最迷惑最charming
戲服確實一流
將佢身段好的現醜的遮
最靚既係佢個髮型
証明一個髮型對一個人有幾大既影響
將佢高貴同純真中取得一個很好的平衡
再唔係比一個古典既感覺主導哂
如果唔係
呢三舍鐘都唔知點捱
不過
拍攝手法都幾新鮮
同埋好賤格好賤格既招式
不過以彼之道還施彼身的grace都已經便宜左個賤婦
套戲講人性醜惡個面我估拍得住飛影個盒黑之卷/章


比的士司機同便利店既嬸嬸聯手玩左一晚
不過都抵丫
咁大陣象

要一時三刻疏導哂北角的的士
仲要執左間7仔

重要搵到一堆咁好戲既演員
去演活的扮唔識路既的士司機

仲有個可以靠做戲養自己既甘草嬸嬸
7情上面去說服我佢對我年齡既懷疑
巧妙咁去掩飾10年都唔會因買啤酒而check身份証既唐突

個導演當然功不可抹
實驗性咁估量到呢個唔知劇情發展既當局耆會有的咩反應
為尊嚴而特登行去搵過間7仔

我明白你點almighty法啦

好眼訓
早知唔去好過去
某程度上
呀肥呀媽同lili應該比我更令佢心甘情願

有時我都想有覺好訓既
====================================

吋步不離上環
我姑姐好斗膽咁
晨早挑戰我既EQ
訓唔夠5個鐘就比人摷醒
我都唔明咩叫放假

執波既時間仲長過打波
希望唔會悶親區生

尋晚見到我同個著西裝既男仔一齊?
你係咪太掛住我呀

0 Comments:

Post a Comment

<< Home