沉默的魔術師

朝三暮四朝秦暮楚陽奉陰違居心叵測摧枯拉朽抱殘守缺沽名釣譽 以上皆為Hugo Lau的陰暗面 為防被虛偽的表面所蒙蔽 特設這本日記 披露此君脆弱的心靈 懇請各位看倌小心

My Photo
Name:
Location: Sheung Wan, Hong Kong

Emotional freedom addicted I am

Friday, March 11, 2005

立心要窺覬明人的回憶
卻被浩翰的戰爭吸引住
最終順應自己的本能
揀左趙雲而唔係千代子
迷迷糊糊咁又過左個星期六、日
比平時更唔夠訓

今個月能夠忍到出糧之後先駛錢
覺得好有成就

的起心肝
學識左控制速度
21k應該係能力範圍內
當然仲要多的肌肉訓練
原來毅行者對大腿肌肉幫助好大
好感激
學到控制速度同平常心
呢個係好美妙的一課

聖誕節
大家比心機標尾會
我既目標會係cny =p

不期然將呀占的野話哂比佢知
本來擔憂餐飯會悶
最後係我唔出聲佢就無咩野講
所以佢食完哂我都仲有成碟野食未郁
不過佢問我野
我都好開心架啦
dynamic d嘛
希望大家真係做得到好朋友啦

0 Comments:

Post a Comment

<< Home