沉默的魔術師

朝三暮四朝秦暮楚陽奉陰違居心叵測摧枯拉朽抱殘守缺沽名釣譽 以上皆為Hugo Lau的陰暗面 為防被虛偽的表面所蒙蔽 特設這本日記 披露此君脆弱的心靈 懇請各位看倌小心

My Photo
Name:
Location: Sheung Wan, Hong Kong

Emotional freedom addicted I am

Friday, March 11, 2005

原來毅行者是一個很優越的訓練
因為上山落山的關係
大腿的肌肉有明顯的成長
現階段的耐力應足夠power in10k平路
當然我既goal係21同42
今年如無意外10 15 21 42每樣一個
要加緊再加緊training
realize到自己仲有potential
真係由衷咁開心

無可能?
我唔知你receieve左的咩message
你有睇金雞2
你就明白
究竟一件事係傷痛定係上堂既note
其實睇你點睇

同你拍拖之後(我承認過既戀情之後)
我用左咁都10個月咁濟去搵一個新開始
越搵唔到
我反而越高興同期待
因為知道自己想要的咩
清楚自己既需要
唔係要求比以前高
而係範圍縮窄
可能搵到之後會發現
呢的都唔係自己想要
咁咪再figure out新既野再試

從錯誤中學習
係我們成長的不二法門
實戰總好過空想

做到唔做到
就視乎人性的積極性及樂觀度

0 Comments:

Post a Comment

<< Home