沉默的魔術師

朝三暮四朝秦暮楚陽奉陰違居心叵測摧枯拉朽抱殘守缺沽名釣譽 以上皆為Hugo Lau的陰暗面 為防被虛偽的表面所蒙蔽 特設這本日記 披露此君脆弱的心靈 懇請各位看倌小心

My Photo
Name:
Location: Sheung Wan, Hong Kong

Emotional freedom addicted I am

Friday, March 11, 2005

今日突然知道原來狗仔.............好易.......有.....cancer

以前一個月見一次到一年幾次
到依家想永不分離
應承過姑媽唔會唔理佢
但唔打風落雨有病都唔探佢
我好想
好想你係嬲我
扮病詐嬌等我探你
你知唔知道
連daddy都為左當年唔可以繼續養你
尋晚流左陣眼淚
姑媽退休之後既生活
早就將時間分配
把你計算在內
要陪你去海灘游水
姑媽用沙啞同我講係佢大意時
把我送到自責的地獄

當3個月前聽到小南的事情時
我叮囑自己要履行珍惜兩字
珍惜友情,家人,擁有既物品
遺忘左......與你一起的日子

餘下既時間
我會付出所有
令你開開心心
呀 ben.....

我已經唔敢對聖誕節再有奢望

0 Comments:

Post a Comment

<< Home