沉默的魔術師

朝三暮四朝秦暮楚陽奉陰違居心叵測摧枯拉朽抱殘守缺沽名釣譽 以上皆為Hugo Lau的陰暗面 為防被虛偽的表面所蒙蔽 特設這本日記 披露此君脆弱的心靈 懇請各位看倌小心

My Photo
Name:
Location: Sheung Wan, Hong Kong

Emotional freedom addicted I am

Friday, March 11, 2005

read it from the bottom piece (thursday)
==========================
sun

記得今年年中有一段時間
自己的老無病一次過無間斷毫無保留接二連三接腫而來
炮製成一個強制性挑戰AQ同EQ既課程
學費貼近$2,000
但勝在夠彈性
在任何時間或地點都有突發堂
萬分驚險
課程內容圍繞財物及証件管理
包括如何安放証件套才不至掉失
父母外遊時鎖匙的重要性等

好不容易捱過課程
怎料到考試為期半年之長
assessment既成績終於在昨晚declear左
係所有重點項目上面
我都不遺餘力努力不懈地重蹈覆轍
兩次都在父母第一日外遊時忘記帶鎖匙
一而再再而三要補領身份証
帶哂雞毛蒜皮但就唔記得成個function最需要既入場証明/戲飛...
無記性又唔用記事簿
亦唔會檢討
就像測試神經反應
試試自己是否已經麻木




搵幾多錢都無用啦
真係好唔開心
滿以為自己有進步
that's the second fancy brusted
not yet the first

上年因為返css份工
掌握不到生活節奏
訓練不足導致缺乏自信
加上傷患
最終接連放棄2個比賽
耿耿於懷
誓言今年要一雪前恥
nike卻萬事俱備下滿額
終於從上年最後一個比賽為今年的起點
reebok15k的比賽

一個星期前由心理到飲食及練習
作出全面的檢討及預備
一起床已經躊躇滿志
順暢地完成一系列的準備
計劃比賽甚至後的準備
萬無一失.......
登上天后開出的車時
才猛然醒覺
.........忘記帶號碼布..........

二分鐘後嘗試將所有可能性列舉出
無懈可擊地有後備晶片
沒有提供額外晶片,唯有沒有官方計時進行比賽
無所謂啦
反正問早過我一名過終點既人都查到自己排名
係唔知的checkpointer會唔會追住要我離開賽道
有得跑就ok啦...

「小姐,想問下你我唔記憶帶號碼布有的咩可以補返呀」
「er...無嫁喎」
「咁我去擺行李有咩手續呀,無號碼布佢地好似無記認去identify」
「er...唔知喎,你去行李區果邊問下」
「你地部notebook會唔會有個database幫我check呀」
「沒架」
「沒既意思係無個database定係無咁做過」
「沒試過囉」
「...........

計漏左
的人會咁無heart去幫你solve問題
呢的唔係佢地duty入面
唔可以奢求
亦唔甘心搞咁多plan咁耐咁就走
狠下心腸
搞到媽媽7點比我叫起身飛300蚊的士入黎西貢
仲諗住要對得住媽媽
要跑得好成績
反正今年既耐力理應比上年好
trail walker
23k training
但頭5k個種力不從心
之後仲自以為good control
result係1'14
比之前慢左2分鐘
都唔知hold住的後勁為咩
比人不斷咁過
我下次一定會載返隻錶跑
唔可以對時間咁盲目
諗左好多原因
咁多favour既因素下
仲有埋媽咪既support都慢左
唯一既結論係
今年無徐詩俊追住我 =(
都唔知你好家壞
但係我會係我能力範圍內improve自己既performance
長短跑既training係有slightly different
今年我既目標係玩得埋21同42
但下年一定係挑戰自己的old record

今朝搵唔到個card holder
諗起要補領id,etc同的membership cards
我就唔夠EQ去function
明明的衫定都唔記得放入袋
搭地鐵時一路諗的可能唔見個holder既位
入閘後唔記得返張飛
之後因為補飛
遲埋到

多謝手下留情未去得更盡
起碼仲係四肢健全
==================================
sat

上星期遇到及正式認識左3個人
一個日日見過但又唔熟
實惠training就開始唔知點約左出黎行街
同埋媽媽一齊行
感覺係開心
個口的囉...成日笑

一個成日係icq陪我傾計
岩傾
有才幹
有一種清澀
因病而累左大家要夜媽媽仲係條街度逛
覺得大家好相敬如賓
有的冰等大家去劈

一個係加拿大岩岩返黎
無約定下食左餐飯
未一眼認得
聽的背景又覺似是疑真
不過唔方便係一個gathering度尋根問底
以一棵平常心而言
係一個有氣質有諗人同成熟既男仔
當然
扣返多的鈕再好的

好耐未係赤柱淺睡中探佢
寧謐中於它中心的橫街窄巷四處遊覽
舊地重遊
還幸未面目全非
那一夜
食物的水準
與老闆努力迎合我們下黯然失色
大家胡鬧的印象
甩開煩惱的枷鎖
差點連比賽也不了了之
成事關鍵
是壽星的投入
jerry
成長也不忘此份貪玩的天性呀
=========================
thu

聽見及眼見gary的狀況
慶幸他沒有丟失平日的冷靜及智慧
以及他所向無敵的積極進取的正面思想
反正有危才有機
既然我認定了zoe只是不滿被忽略
你只要喚起初戀的回憶
將它重演一次
再創高潮......nono高峰
只有這次
你不要再大頭蝦如我
你可以唔見jer jer
唔好再唔見你對zoe愛的表現
口講無憑呀死肥妹

=============================

0 Comments:

Post a Comment

<< Home